Spelarpresentation

1. Vem är din Favoritskådis ?
Bradley Cooper

2. Vilket bandylag är roligast att vinna emot?
Sandviken är alltid roligt roligt att tvåla dit.

3. Vilken person ser du upp till?
Min morfar Göran, en riktig allvetare.

4. Vem är charmigast, Pia Sundhage eller Erik Hamrén?
Pia Sundhage, otroliga charmiga uttalanden ibland.

5. Vilken valfri kändis skulle du vilja dela sju pavor vin med?
Erik Ekstrand.

6. Vem är nyckelspelare i säsongens upplaga av EBS?
Inte fått koll på alla än, men en stabil keeper i Johan Englund är alltid förtroendeingivande.

7. Finns det någon idrottare du aldrig tyckt om?
Kim Källström.

8. Vad tar du med dig för mat till bortamatcher?
Oftast någon himmelsk smörgås av något slag.

9. Vilket lag är dig närmast hjärtat?
Min moderförening Grängesbergs BK

10. Vilket lag är dom gnälligaste du mött på en bandyplan ?
Där måste jag säga Vetlanda eller Edsbyn.

++++

Adam är en stabil defensiv pjäs som kommer bli mycket viktig kugge i en oerhört tuff Stockholmsserie.
Av det jag har hört så lägger inte Adam inte några fingrar imellan,precis vad EBS behöver. Har man Grängesberg som moderförening så är man av naturen en hård rackare.
Välkommen till Eskilstuna min vän.

+++
Ålder:20
Position: försvarare.
Andra klubbar: Grängesberg , Västerås SK.

#1 - - Anonym:

Lycka till Adam!!!