Haha

Ja efter att ha tagit en detta fick jag tag på en person med god insyn i klubben igår kväll. 

Där han förklarar att "det gör inget att man kommer sist , för vi tänker ta klivet upp ändå. Nästa säsong hoppas vi att ett annat lag drar sig ur. Vilken saga det skulle vara, Västanfors i elitserien på bara två år" myser personen jag intervjuade igår.

Ja detta kan bli en rekordsäsong för fläkten.  Vem minns inte förra gången man var uppe och härjade då man gjorde en succésäsong med 5 inspelade poäng av 44. Ja detta kan bli klassiskt magiskt och framför allt spännande...

*******

Bandyförbundet kommer även nästa säsong slopa upp och nedflyttningar. I ett brev som kom med flaskpost inatt berättar Bernt Af Knöggel närmare.
"Ja vi tycker det ska avgöras av oss på förbundet vilka som ska ta kliv upp och åka ur, även vart SM guldet ska hamna  ska bestämmas av ut av oss. Vårat förslag är att i januari ska man få anmäla sig om man vill vinna SM-guldet . Det tycker vi är smidigt. 
Alla ska ju få CHANSEN till att vinna. Även så tycker vi att alla ska få spela i högsta serien. En elitserie med 89 lag gynnar alla med korta resor och många derbyn".

*****

Till sist vill jag tacka för alla som inatt på fyllan skrivit hatiska inlägg mot mig och EBS. Ni gör min dag ,men skriv era namn och stå för er åsikt så publicerar jag vad NI tycker. 
Kram.