Guld!

                           
Kåbra börjar ta ut svängar allt mer nu förtiden.
Ny frisyr och en Irlandsresa i antågande lagom till helgen. Bandyn verkar komma allt mer i 4:e hand för tacosätande mittfältaren.
 
******
 
Igår var det den sista träningen i Kungsör! 
 
Äntligen!
Förhoppningsvis kommer isen att bli klar tills nästa vecka.
                                    
 
 
                                                   
                          
Päron har fått en ny hjälm och hade den på sig den i bilen hela långa vägen från Etuna till Kungsör.
-"Jag tycker den var så fin att jag inte ville ta av mig den", vrålade Päron till Pirre och alla övriga i omkädningsrummet. Tyvärr visade det sig att den nya hjälmen inte fick Päron att sluta fuska i tvåmålsspelet..
 
Bedrövligt!

 Bankmannen gick som vanligt runt med bar överkropp .
-" Måste visa hur snygg jag är", skröt Bankis och Kusken gick genast i taket över den självutnämda utmärkelsen..
 
 

  Biggus behöver verkligen köpa ett nytt underställ. Som ni alla kan se är dom trasiga som om det inte fanns en morgondag.


Kusken behöver uppdatera sin utrustning. Pungskyddet ska väl ändå inte behöva tejpas!?
Usch , bättring Kusken!
 
******
Det kommer bli match i helgen. 
 
Tackar AIK ja blir det match klockan 11:00 i Katrineholm.
Tackar gnaget nej, blir det spel mot brunkarlaget Kåre klockan 11:00 i Katrineholm
Tackar Kåre nej blir det en internmatch mellan EBS A - EBS U.
 
Hajar ni resonemanget?
 
Varför det inte blir is?
 
Enligt uppgifter är det för varmt. Men ska man vara konspiratorisk så tror iaf redaktionen att man inte är färdiga med bygget av den nya plattan/is aggregatet helt enkelt och att det lite turligt är varmt ute så att man skyller på vädret.
 
 
 
******
Den förbannade matchrapporten är på gång. Ja jag vet att den är försenad, men mitt förbaskade jobb tar ibland lite överhand. Men som sagt den är på G.
 
********