Johan" Eleganten" Sundvall

På målhumör Johan Sundvall, som här lurar upp två Katrineholmsspelare ”i korvkön”, satte sex bollar när EBS vann annandagsderbyt.
Foto: Anders Nilsson
Sundvall i EBS tröjan.
 
 
 
Man har kunnat läsa på diverse forum att den förre EBS stjärnan,Johan Sundvall ska vara på väg att lämna sin moderklubb Skövde BK som rasade ur division 1, för spel i allsvenskan, 
 
Redaktionen var såklart tvungen att höra hur det egentligen ligger till. Därför tog vi ett litet snabbt prat med Johan "Eleganten" Sundvall.
 
 
 
Tjenare Eleganten,Hur är det med dig?
 
-Tja, allt är bra. 
 
Jo,det är bra, tackar som frågar. Men du,vi är lite nyfikna. Hur blir det i vinter? Kommer du byta klubb som det ryktas om?
 
- Jo jag vet inte riktigt. Vi får se hur det blir.
 
Har du fått förfrågningar från andra klubbar?
 
- Ja.så kan det vara.. Men okej,jo jag har blivit kontaktad men jag vill inte säga något förens jag har bestämt mig hur jag ska göra.
 
Är det lag som huserar i allsvenskan som har varit på dig ?
 
- Så kan det vara..
 
Okej Mr Hemlig, säg nu. Vi vill veta.
 
- Bättre att vara tyst nu känner jag.
 
Otterbäcken?
 
- Inga kommentarer. 
Nu måsta jag sluta, ska handla,Hej då.
 
Sundvall i Skövdes tröja.
 
***********
 
Ja det var det vi fick ut av Herr Sundvall för dagen. Men skulle Skövdes självklara bandystar byta klubb skulle det bli hans fjärde. Tidigare har han även representerat KVBS i allsvenskan 
 
Förhoppningsvis kommer vi att pocka och tjata för att få mer info om en framtida övergång.