Dementi!

T-shirtmannen dementerar å det grövsta att han brukar rolla sig under armarna med kvinnlig deo efter träningarna.



-Ja, jag dementerar, säger T-Shirtmannen och verkar märkbart irriterad.

- Jag fick den i julklapp av min bror(Nitton)och han lovade vitt och brett att killar kunde använda den.

Men du tänkte aldrig på att den var rosa?


-Nej jag....Jag vill inte kommentera detta något mer, säger T-Shirtmannen och slänger på luren.


Vilket humör!




Statistik

Här kan ni se hur många läsare bloggen har haft på sistone.

Intressant för den som bryr sig.

Är det någon som bryr sig egentligen ?

Nåväl här ska ni få se,




Man kanske får gräva fram en stjärnkikare för att se . Men Redaktionen är lätt urdålig på det här med dator och tjofräs så detta får duga gött=)!




Mer om träningen utlovas efter klockan 17:00 imörra Torsdag.


God natt