Media

Jaha nu va det dags! EBS har fått lite plats i media igen!

http://folket.se/sportfolket/ovrigsport/1.558239

UNDERBART säger vi på RED!

Idag är det tidig träning för grabbarna! Redan 16.30 skall det tränas! Elitklubb månne? Mjaa snarare brist på tider senare på kvällen. Hur kommer isen vara idag då? Och hur många spelare kommer deltaga? INTRESSANT värre!!



Ja fortsätter vädret gäcka så kommer detta kanske snart bli verklighet! Att man springer runt med röda gummistövlar på vintern på Isstadion och plaskar i vattnet! USCH!

Isprognosen är alltså en lätt blaskig knottrig is med lite småtjuriga spelare på. Kan det bli bättre? RED skall iaf dit och se över träningen! 

Så förvänta er lite bilder och snackisar och dylikt lite senare under kvällen!


Kommer Mustachen på träningen ikväll??


Bandyportföljen svarar!

RED
fick under eftermiddagen in en fråga och svarar givetvis snabbt på densamma!

Så här skrev anonym för bara ett par min sedan...

"Jag vill inte kalla mig själv för stammis här på bloggen, men jag har nog läst ett och annat inlägg för att ha bildat mig en uppfattning. Till saken så undrar jag vart REDs förkärlek till det otroligt vackra ordet "månne" härstammar ifrån, har inte gjort en officiell undersökning men det mesta pekar på att ordet "månne" förekommer i 1,5 av alla meningar som pupliceras. För övrigt så stort + till skrattet som också förekommer i de flesta youtube-klipp, kan sånär spåra härkomsten till osten men kan dock inte säga säkert. Tack för en underbar blogg om en så publikfriande sport i vackra Eskilstuna."

Svar
ROLIGT med kommentarer säger vi på RED! Ja ordet "månne" förekommer väldigt ofta! Varför då undrar anonym? 

Jo därför att
- Det låter bra
- Ordet smakar bra
- Månne är bättre än kanske

Svårare än så är det inte!! 

HÄNG MED!!

#1 - - Anonym:

mkr mystachen nu